عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه

مطالب درباره سنگ عقیق شجر ، سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ لاجورد ، سنگ زمرد و...

عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه

مطالب درباره سنگ عقیق شجر ، سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ لاجورد ، سنگ زمرد و...

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

انگشتر مردانه خاص چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

استفاده از انگشتر مردانه خاص در بین مردان بسیار رواج دارد و بسیاری از آقایان از انگشترهای نقره و حتی گاهی طلا استفاده می کنند. استفاده از انگشتر مردانه خاص برای بسیاری از افراد با هدف زیبایی و یا به دلیل خصوصیاتی که دارد، مهم است. بسیاری از مردانی که از انگشتر مردانه خاص استفاده می کنند و یا به دنبال خرید بهترین انگشتر مردانه خاص می باشد، دوست دارند از خوصیات مهم انگشتر مردانه با خبر شوند.

 

 

 

 

برخی از مهمترین خصوصیات ا انگشتر مردانه خاص عبارتند از:

 

1- جنس انگشتر

بر اساس آموزه های اسلامی به مردان توصیه شده است که از انگشتر نقره استفاده کنند، که بر اساس تحقیقات و آن چه معلوم است، نقره خاصیت آرام بخشی دارد و برای سلامتی بسیاری از آقایان مفید است. در حالی که استفاده از انگشتر طلا مضر می باشد و سلامتی مردان را به خطر می اندازد.

 

2- توجه به نگین انگشتر

انگشتر مردانه خاص معمولا دارای نگین های مختلف مانند عقیق، فیزوزه و غیره می باشند، که استفاده از این سنگ های قیمتی به نگین انگشتر دارای خصوصیات می باشد که برای سلامتی آقایان مفید است. از این رو، یکی دیگر از خصوصیات انگشتر مردانه خاص نگین به کار رفته در آن است. هر کدام از نگین های استفاده شده در ساخت انگشتر مردانه خاص دارای خصوصیات خاص و منحصر به فرد خود می باشند که هر کس بر حسب علاقه و خصوصیات نگین می تواند انگشتر خود را انتخاب کند.

 

3- طرح و زیبایی آن

یکی دیگر از خصوصیات انگشتر مردانه خاص طراح و زیبایی آن می باشد، بسیاری از مردان دوست دارند در کنار استفاده از انگشترهای با جنس عالی و نگین یاقوت، زمرد، فیزوره و غیره طراحی انگشتر هم زیبا باشد. از این رو، طراحی یک انگشتر مردانه خوب و زیبای از دیگر خصوصیاتی می باشد که انگشتر مردانه باید داشته باشد.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید انگشتر مردانه به سایت زرسی،بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مراجعه فرمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۹:۴۵
new ring


نکات مهم در تشخیص انگشتر نقره مردانه دست ساز

در این نوشته بر آن شدیم تا شما را با چند نکته ی کاربردی و مهم در شناسایی انگشتر نقره مردانه دست ساز آشنا سازیم. با توجه به افزایش روزافزون قیمت طلا این فلز کم نظیر و بسیار زیبا، تمایل برای استفاده از زیورآلاتی که از فلز نقره  ساخته شده باشند و انگشتر نقره مردانه دست ساز رو به ازدیاد گذاشته است. در این میان یک نکته بسیار حائز اهمیت می باشد و آن نحوه ی شناسایی زیورآلاتی است که از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند. یکی از این زیورآلات که دارای محبوبیت همگانی است و بسیار هم مورد استفاده قرار می گیرد انگشتر است. برای اینکه بتوانیم یک انگشتر نقره مردانه دست ساز با کیفیت را خریداری نمائیم بهتر است به این نکات که در این نوشته ارائه شده توجه کنیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۴
new ring


جنس انگشتر حضرت زهرا (س)

یکی از ابزارهای زینتی برای زنان و مردان از قدیم الایام انگشتر بوده و هست. امّا آنچنان که از روایات دینی و از سیره پیامبر(ص) و ائمه طاهرین برمی آید جنبه تزئینی انگشتر در فرهنگ دینی به عنوان هدف اوّل و آخر نیست بلکه استفاده از انگشتر جنبه متذکّر بودن به اسماء الهی داشته و به نوعی پناهندگی به اسماء حضرت حق از مکائد شیطانی و غفلتها است.

علاوه بر این نقش انگشتر، خود علامت و نشان دهنده ویژگی هایی در مورد اولیاء خدا است. به همین دلیل نقش انگشتری آنان متفاوت از همدیگر بوده است.

از اقوال تاریخی نقل شده در مورد زندگی حضرت زهرا(س) ثابت می شود ایشان دارای انگشتری با جنس نقره و نقش مخصوص که مزیّن به اسماء متبرکه الهی یا پیامهای معنوی دیگر است، بوده اند.

نقش انگشتری آن حضرت "اَمِنَ الْمُتَوکِّلُون"؛ آنان که توکل می کنند، در امانند، بود.

و نیز گفته شده که نقش آن "اللَّهُ وَلِیُّ عِصْمَتی"؛ خداوند نگهدار و ولی عصمت و پاکی من است، بوده است.

گفته شده است که انگشتر حضرت نقره ای و نقش آن "نِعْمَ القادِرُ اللَّهُ و یا اَمِنَ المُتَوَکِّلُون" بود و یادآور شده اند که نقش این کلمات در نگین انگشتری تأثیر عجیبی در دفع دشمنان و نگهداری اموال و اولاد و بدن از شرّ انس و جن و شیاطین و تمام ناراحتی ها و آفات و بدیها و بلیات دارد.

و گفته شده است که نقش انگشتر آن حضرت نقش انگشتر حضرت سلیمان بن داوود یعنی "سُبْحانَ مَنْ اَلْجَمَ الْجِنَّ بِکَلِماتِهِ" بوده است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده انگشتر مردانه و زنانه  محصولات سایت زرسی به این سایت مراجعه  فرمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۹:۲۲
new ring

 

انگشتر نقره مردانه سیاه شده را چگونه تمیز کنیم؟

نقره یک فلز حساسی که گاهی اوقات نیاز به تمیز شدن دارد.بسیاری از مردم بعد از خرید انگشتر نقره مردانه اطلاع کافی از چگونگی تمیز کردن  انگشتر خود ندارند.لذا بعد از خرید انگشتر نقره مردانه شما باید نکاتی را که در این مطلب قرار داده ایم را به خوبی فرا بگیرید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۸:۲۳
new ring

نکاتی مهم برای خرید انگشتر مردانه

در بازار انگشترهای مردانه مختلفی وجود دارد، انگشترهای رنگارنگی که خیلی از آنها نگین سنگ واقعی نیستند و فقط از نظر ظاهری زیبایی دارند. علاوه بر تفاوت بین ظاهر این نوع انگشترها بین سنگ های طبیعی تفاوت هایی وجود دارد. برای خرید انگشتر مردانه مناسب چه از نظر علمی چه از نظر درمانی و چه از لحاظ مذهبی باید به برخی نکات توجه کرد. اگر قصد خرید انگشتر مردانه را دارید این مقاله را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۳۴
new ring

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۳
new ring

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۳
new ring