عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه

مطالب درباره سنگ عقیق شجر ، سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ لاجورد ، سنگ زمرد و...

عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه

مطالب درباره سنگ عقیق شجر ، سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ لاجورد ، سنگ زمرد و...

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

چگونگی تمیز کردن انگشتر نقره مردانه

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۳ ب.ظ

 

انگشتر نقره مردانه سیاه شده را چگونه تمیز کنیم؟

نقره یک فلز حساسی که گاهی اوقات نیاز به تمیز شدن دارد.بسیاری از مردم بعد از خرید انگشتر نقره مردانه اطلاع کافی از چگونگی تمیز کردن  انگشتر خود ندارند.لذا بعد از خرید انگشتر نقره مردانه شما باید نکاتی را که در این مطلب قرار داده ایم را به خوبی فرا بگیرید.

 

 

نقره فلزی ضد باکتری است و میکروب ها که در مجاورت هوا قرار دارند با نشستن روی نقره اکسید می شوند و باعث لکه دار شدن شی نقره براق می شوند که البته آن لکه ها به آسانی با استفاده مداوم و لمس کردن شی نقره قابل پاک شدن است.

یکی از معضلاتی که خانم ها با آن روبرو هستند این است که  بعد از خرید انگشتر نقره مردانه و زیورآلات پس از چند سال استفاده سیاه و تیره می شوند و تغییر رنگ می دهند. اما خوشبختانه این تغییر رنگ ها دائمی نیستند و با استفاده از روش های ارائه شده در این مطلب از نمناک براق و درخشنده می شوند.

 

تمیزکردن نقره

 

چگونگی سفید کردن بعد خرید انگشتر نقره مردانه در خانه

انگشتر نقره مردانه سیاه شده را با این روش ها سفید کنید

پودر ماشین لباسشویی

 

بعد از خرید انگشتر نقره مردانه آنرا درون یک کاسه متوسط را ورق آلومینیوم بیاندازید و آن را با آب داغ پر نمایید سپس یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی را درون آب بریزید و حل کنید و انگشتر نقره خود را در آن بیاندازید تا سفید شود ، بعد انگشتر خود را بشویید و خشک نمایید.

 

سس گوجه فرنگی

 

روی حوله مقداری سس قرمز می ریزیم و روی قسمت های سیاه نقره می کشیم . اگر نقره براق نشد ، 15 دقیقه بخش های سیاه نقره خود را با سس بپوشانید و سپس با یک پارچه تمیز کنید و آن را بشویید (از مسواک نرم برای تمیز کردن درزها استفاده کنید) و خشک نمایید .

 

سس گوجه

 

سفید کردن انگشتر نقره ای که رنگش عوض شده

سفید کردن انگشتر نقره با مواد خانگی

نشاسته ذرت

 

نشاسته ذرت و آب را به صورت خمیری در آورید و این خمیر را با یک پارچه مرطوب بر روی نقره بگذارید و اجازه دهید خمیر خشک گردد سپس با یک حوله زبر نقره را تمیز کنید ، خواهید دید که با این کار درخشش به نقره های شما بازمی گردد.

 

خمیردندان

 

روی پارچه ای مقداری خمیردندان بزنید و روی بخش های تیره نقره بمالید سپس خمیردندان را از روی نقره پاک کنید و خشک کنید تا نقره شما درخشان گردد.

 

خمیردندان تمیز کننده

 

سفید کردن انگشتر نقره با خمیردندان

سفید کردن انگشتر نقره با موادی که فکرش را هم نمی کنید

شیشه پاک کن

 

روی یک پارچه یا یک مسواک شیشه پاک کن اسپری کنید تا نقره جات شما مانند روز اول براق شود .

 

نرم کننده مو

 

هنگام خرید انگشتر نقره مردانه برای براق کردن نقره های تیره و سیاه شده مقداری نرم کننده مو را بر روی نقره تمیز مالیده و بگذارید خشک شود تا تمیز و درخشان گردد.

 

نرم کننده برای نقره جات

 

سفید کردن انگشتر نقره با نرم کننده مو

بهترین روش ها برای سفید کردن انگشتر نقره

آبلیمو و شیر خشک برای تمیز کردن زیورآلات نقره

یک قاشق غذاخوری آب لیمو ، یک دوم فنجان آب و یک دوم فنجان شیرخشک را با یکدیگر مخلوط کنید و یک شب نقره را در این محلول قرار دهید تا نقره های شما درخشان شود.

 

ژل ضدعفونی کننده دست برای تمیز کردن نقره

ژل آنتی باکتریال ضدعفونی کننده دست جلا دهنده بسیارخوب برای نقره است . برای تمیز کردن نقره های سیاه روی پارچه نرمی چند قطره از این ژل را بریزید و نقره را با آن تمیز کنید.

 

گچ برای تمیز کردن زیور آلات تان

بعد از خرید انگشتر نقره مردانه چند قلم گچ نیز نگهداری کنید زیرا گچ باعث جذب رطوبت به خود می شود و از سیاه شدن نقره ها جلوگیری می کند.

 

روش نگهداری انگشتر نقره

 

راه های خانگی برای سفید کردن انگشتر نقره

سفید کردن انگشتر نقره با مواد طبیعی خانگی

سرکه برای تمیز کردن زیورآلات نقره

 

یک دوم فنجان سرکه سفید و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و نقره های خود را به مدت 2 تا 3 ساعت، در محلول قرار دهید آن ها را با آب سرد شست و شو دهید و به طور کامل خشک کنید تا نقره جات شما بدرخشند.

 

براق شدن نقره با ورق آلومینیم

 

یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را درون یک لیتر آب بریزید و سپس یک تکه ورق آلومینیم درون آن بیاندازید و اجازه دهید بجوشد . نقره خود را به مدت 10 ثانیه یا بیشتر در این محلول بیاندازید و سپس خارج کنید.

 

آمونیاک

 

در محلولی از یک فنجان آب گرم و نصف فنجان آمونیاک بدلیجات و زیورآلات نقره ای خود را به مدت ده دقیقه قرار دهید. سپس به آرامی آن را بشویید و خشک کنید.

 

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای اطلاع از خواص نقره به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی