عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه

مطالب درباره سنگ عقیق شجر ، سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ لاجورد ، سنگ زمرد و...

عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه

مطالب درباره سنگ عقیق شجر ، سنگ عقیق ، سنگ فیروزه ، سنگ لاجورد ، سنگ زمرد و...

خرید نگین عقیق شجر انگشتر نقره مردانه دست ساز سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین انگشتر به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

مراحل ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ب.ظ

انگشتر فیروزه

آموزش ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز

در دنیای امروزه بسیاری از مردم  به خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز نسبت به انگشتر نقره ماشینی بسیار اهمیت می دهند به همین علت برای خرید انگشتر دست ساز بیشتر هزینه می پردازند.روش سنتی ساخت انگشتر هنوز مرسوم است و بر خلاف روش‌های ماشینی، هم نیروی کار بیشتری می‌خواهد هم زمان بیشتر.

در این مطلب می خواهیم مراحل ساخت انشگتر نقره مردانه دست ساز را خدمت شما آموزش دهیم تا اطلاع از ساخت و تفاوت آن با انگشتر ماشینی داشته باشید.

نخستین گام برای شکل‌گیری یک انگشتر دست ساز این است که‌ مدل‌های انگشتر بنا به طرحی که از پیش آماده شده است در قالب ماسه ‌‌تر طراحی می‌شود که معمولا مدل‌های ثابتی است. ‌ اگر هم قرار باشد انگشتری با مدل جدید طراحی شود معمولا آن را با صابون درست می‌کنند. معمولا انگشترها از 3 تکه درست می‌شوند که هر بار برای تکه‌های مختلف قالب ریزی می‌شود.

 

ریخته‌گری قسمت بعدی ساخت انگشتر نقره مردانه دست ساز است؛ بعد از اینکه قالب‌ها آماده شد نقره را در بته‌چینی ذوب می‌کنند و بعد آن را در قالب می‌ریزند و بعد از سرد شدن آن را از قالب جدا می‌کنند.

 

روش‌های سنتی هنوز در کارگاه پابرجاست؛ با خاک رس و آب، پایه گلی انگشترها را برای جوشکاری قسمت‌های مختلف انگشتر نقره مردانه درست می‌کنند که با هواگاز، تکه‌های مختلف روی هم سوار می‌شوند.

 

انگشتر فیروزه

سوهان کاری انگشترها مرحله حساسی است که باید با دقت انجام بگیرد؛ چرا که یکدستی انگشتر نقره مردانه دست ساز به این قسمت بستگی دارد و اگر تیزی در زوایای آن دیده شود مطلوب نیست. برای سوهان کاری معمولا ‌ از سوهان معمولی استفاده می‌شود که قسمت‌های ضخیم رکاب را با آن سوهان می‌زنند. قسمت‌های ظریف و گوشه‌های ریز رکاب هم با موتور سمباده صیقل پیدا می‌کند.

 

در قسمت بعدی انگشترها سایز می‌شوند تا به‌دست سفارش‌دهنده بنشینند و پس از آن دستگاهی مانند پرس، امضای ‌شرکت را بر رکاب‌ها حک می‌کند.

 

مخراج کاری آخرین مرحله از ساخت انگشتر است که سنگ سفارش داده شده بر رکاب سوار می‌شود و اگر طرح خاصی نیاز باشد همان موقع با اره و دستگاه فرز روی رکاب نقش بسته می‌شود.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی